2012-09-05

Kanelbullar!!

Hej mina finaste! Den här dagen har varit över förväntan. Jag började 7:30 i morse så är lite extra trött nu, men det har jag kompenserat med att äta massor med kanelbullar. Jag tog med mig killarna hem till Emelie, Emi och Dani kl 11:00, efter en tur till skolan för att betala terminstartsavgift (?) kom vi äntligen fram. På schemat idag stod bara en sak: Kanelbullar. Så med vår assistans har Nils, Fabian, Dani och Emi bakat supergoda kanelbullar, Charlie sov mest. Proppmätt och trött är jag nu, så vad passar bättre än att pusha energin lite och storstäda vinden? 





3 kommentarer:

  1. Vad mumsit det ser ut! Fin är du också Rebecca :) F

    SvaraRadera
  2. En riktig pangbrud som orkar vara snygg till och med på jobbet. Längtar efter att få krama dig!! Empa

    SvaraRadera