2012-09-08

Do not scream "hi" until you've passed the river

Igår igår igår… Efter middagen som Elin så snällt hade kokat ihop piffade vi till oss lite och åkte in till Manellihattan. Jag hade på mig en ny tunika som var aningen för kort för att ha som klänning men jag ville verkligen så jag hade på mig ett par shorts under, så att ni vet att det inte var lite utmanande som det ser ut haha! Vi gick först till Pink Elephant där Reggie spelade under kvällen. Jag har bara varit där en gång innan och musiken var inte alls rätt för mig, men jag gav stället en chans till och det var faktiskt bättre denna gången. House är så svårt att dansa till, jag vet verkligen inte hur man gör. Har ni några tips? Men musiken blev bättre och bättre ju längre vi var där. Dessvärre hade jag lovat Gossip Girls att ta med dem till Veranda så vi var tvungna att gå. Veranda var riktigt roligt, det spårade kanske liiite för mycket men det var roligt. Jag och Elin kom hem till Brooklyn lite för sent för vårt eget bästa! Over all en bra kväll!









1 kommentar:

  1. Önskar jag kunde vara där med er. Ni e för övrigt fett snygga

    SvaraRadera