2012-09-17

Välkommen tillbaka Becca.

Hej hej hej! Nu ska jag ta tag i detta igen. Jag vet inte vad det är som gör att jag inte bloggar, jag hittar helt enkelt ingen energi till det. Men nu är mitt liv sådär bra igen så nu slipper ni mig inte, haha! Idag är det måndag, helt klart den värsta dagen på veckan men det positiva är att det blir inte sämre än såhär. Idag har jag varit ute med Charlie nästan hela förmiddagen och jag och Nils byggde lego på eftermiddagen. Min kära pappa funderar på att komma hit till mig redan nästa vecka, helt sjukt vad roligt det vore. Jag saknar honom så jag blir tokig, lilla pappsen. 

I fredags åt vi middag i Freehold för att fira att Emeli är tillbaka i Jersey. Det var absolut mysigt! Efter middagen åkte Ana, Nathalie plus hennes date och jag hem till Ana och spelade beerpong, Ana och jag badade nakenbad i poolen och hade det hur roligt som helst. På lördagsmorgonen kämpade vi oss upp och åkte till stranden i Belmar. Jag fick lite färg, men framför allt fick jag en enda bamsestor fräken på näsan, haha så lustigt!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar