2012-09-07

You can trust the Blair within.

Nu ska jag äntligen gå och sova. Haha det låter som att någon tvingat mig att vara uppe men det stämmer inte riktigt. Jag måste bara skriva av mig lite. Ibland beter sig folk lite illa och det har jag svårt att acceptera. Det är så onödigt att slänga ur sig vissa kommentarer som man vet bara sägs för att såra. Hittills i år har jag varit väldigt tillmötesgående och svalt mycket elakt men nu har dock droppen som fick bägaren att välla över fallit och det är svårt att inte falla tillbaka i gamla vanor. Dvs att se mig själv som karmas medarbetare. Låter det hemskt? Lite kanske men hur mycket jag än har förändrats här i NY så kan jag fortfarande inte tugga och svälja när folk vill mig illa. Haha sjukt överdrivet blev detta, oroa er inte jag ska hålla känslorna i schack ett tag till. Helg imorgon! Woooop! Puss och kram.



1 kommentar:

  1. Ibland kanske du inte är så snäll du heller ;) man tycker oftast att alla andra är så dumma och att allt fel på andra. När felet kanske ligger hos än själv. Värt att tänka på.

    SvaraRadera