2012-09-04

HAPPY BDAY PATRICK!

Wow, nu är jag nästan ikapp tiden. I fredags fyllde min kära vän Patrick år och detta firades med party hemma hos honom och Peter i Midtown. Jag älskar att gå på fest hemma hos Peter och Patrick, speciellt nu när jag är bekant med de flesta. Vi dansade, drack och beundrade utsikten till strax efter 12:00 då vi alla begav oss till Pink Elephant på McDougle mellan 5th och 6th avenue. Jag hade aldrig varit på Pink Elephant innan men jag måste säga att jag gillade lokalen och inredningen mycket, musiken föll mig däremot inte i smak. Det var så mycket house så jag inte hörde skillnad på låtarna alls... Men roligt var det!

Runt 1:30am drog vi vidare till Veranda, musiken där passade mig mycket bättre, men av någon konstig anledning var kvällen på veranda sjukt seg. Jag vet inte vad det var, jag hade roligt, men det var segt. Over all en lyckad kväll med fantastiska människor! 



Christine och jag. Body från Forever21, kjol från Elin och vinröda Campbell skor.



1 kommentar:

  1. Jag vet att jag säger samma sak i varje kommentar men fyfan vad ni e snygga! :D hahaha
    Looks like your having fun! Vill va med er ;)

    SvaraRadera