2012-09-24

Frank Ocean och Football.

Hej hej hej!! Här gick jag runt och trodde att jag skulle bli bättre på att uppdatera bloggen, tji fick jag. Nu har min kamera gått sönder också så det blir nog inte mycket här på två veckor eftersom att kameran måste in på lagning. Det känns så himla tråkigt.

Lite om min helg då, i fredags var jag på konsert med Elin och Joanna på pier 36. Egentligen var det något slags festival, men vi var bara där för att se Frank Ocean. Innan jag åkte in till stan var jag och shoppade lite, bland annat slog jag till på ett par svarta jeans i en till två storlekar för stora, bra jobbat. På kvällen spelade Rumsons High School lag i Football på hemmaplan för första gången för säsongen så det var fest i byn. Det var precis så som man tänker sig att det ska vara med läktare, pizza, cheerleaders och tromboner. Sjukt rolig upplevelse! Frank Ocean skulle inte spela förrän kl 11:45 så jag åkte in ganska sent. Han. Var. Skitbra. Jag har inte lyssnat så mycket på honom men jag gillar det jag har hört och att se honom live var riktigt häftigt då hans röst nästan är bättre live. Helt otroligt! Efter konserten åkte jag hem till Joanna i Bronx och sov. En riktigt bra kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar