2012-09-04

08/25/12

Den här härliga lördagen vart ägnad åt dans. Jag, Joanna och Elin gick nämligen på BattleFest som är ett stort flexingbattle i Brooklyn. Inte alls min typ av dans egentligen, men blir man medlurad så blir man. Jag kan säga att jag aldrig tidigare känt mig så vit som jag gjorde denna eftermiddag, haha. Men det var riktigt bra, vad imponerad jag blev! Om ni vill kolla in någonting riktigt bra så sök på dansaren Scream på youtube. Sjukt bra! 

På kvällen blev det en spontanutgång för mig och Elin. Joanna lämnade av oss vid Veranda innan hon åkte hem vid 12:30. Elin gick hem ca 2:30 så jag var kvar "ensam". Det låter så fel att säga det för själv är jag sällan, men ja ni förstår. Jag hade det toppenkul med Steve, Reggie, Darya, Fran och många fler. Efter ett tag gav mina fötter upp dessvärre, så jag fick byta skor. Jag bytte dock snabbt tillbaka när jag såg allas reaktioner. Steve lade sig tex ner i soffan av skratt när han såg hur kort jag var, tjejerna reagerade lite mildare, men jag kom fram till att fötterna nog skulle klara av att pinas lite till. Vi var på Veranda för övrigt. Veranda är mitt absoluta favoritställe i NY. Det ligger på 10th st och 7th ave (West Village) och är en riktig hiphopklubb med vardagsrumskänsla, massor med träd (?) vattenpipor och soffor. Jag har aldrig varit en hiphoptjej, men jag ÄLSKAR VERANDA. Klart värt att checka in! Jag fick skjuts hem till Elin av Wilmar. Snälla människa!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar