2012-09-25

Aktobatik.

God kväll, jag kom precis hem från Starbucks i Red Bank där jag var med Thuha och Amanda. Jag hade aldrig träffat dem innan så det var spännande. Som tur var så klickade vi bra alla tre, dessvärre vill de båda gå i rematch så de kanske lämnar Jersey. Jag hoppas att de hittar nya, bättre familjer i närheten. 

I lördags vaknade jag upp hos Joannas kompis Scott i hans brors säng med Joanna (utan brodern).Vi begav oss in till Manhattan och Battery Park där de skulle träna akrobatik. Elin kom också dit. Tyvärr hade jag klänning på mig, annars hade det varit roligt att träna lite, trots att jag är dålig haha. Jag fick också lära mig att anledningen till att det heter Battery Park är för att det sitter kontaktuttag lite här och där i parken. Det kan vara bra att veta minsann!!


Helen, jag hittade butiken!

1 kommentar: