2012-09-04

Brooklyn Market and Sunday Hang.

Sunday var Cloudday i NYC. Elin och jag vaknade kl 12:00pm men kom inte ur huset förrän kl 4:00, sega tjejer. Vi åt iaf supergod frukost! På listan igår stod MARKNAD och den klarade vi enkelt av genom att gå på Brooklyn Market i Williamsburg. Marknaden var lite sådär om jag ska vara ärlig, inget att rekommendera om det inte vore för utsikten. Manhattan är vackert av någon konstig anledning. Jag tror att det beror på att man vet att det händer så mycket mellan de höga husen, spänningen och mystiken. För egentligen är det ju bara massor med höga hus. Vi blev väldigt filosofiska när vi stod där, jag kan inte förstå att jag ska lämna allt detta och åka hem... Vadå hem, detta är ju mitt hem nu... 

Kvällen och mesta delen av natten spenderades hemma hos Steve och Reggie i alphabet city. Vi tittade på den sämsta skräckfilmen någonsin (ändå var jag rädd haha), åt god indisk mat och bara umgås. Massor med kärlek till dem! 

Nu är det måndag kväll och jag har ont i fingrarna efter att ha skrivit så mycket. Godnatt Sverige!!





 


  

2 kommentarer: