2012-09-03

Party Peolpe.

Halloj igen! Förra helgen var jag ute med Nathalie på Kiss and Fly i Meatpacking District. Jag kan inte rekommendera stället alls. För det första fick vi stå i kö i säkert femton minuter innan vi fick komma in, (ett tag tyckte dörrvakterna att vi skulle betala, pft) väl inne fick vi vänta i säkert trettio minuter (!) på att få vårat bord som vi även fick dela med några andra. Musiken var sjukt dålig i början, tråkig house som jag aldrig hört förr. Jag som var på sådant bra humör innan blev för första gången på flera månader sjukt otaggad och stod mest och sippade på min drink som förövrigt var svinäcklig... Mitt humör blev lite bättre när jag umgicks lite med GC och Jairo, men det skulle krävas mer för att rädda den natten. 

Strax innan 2:00am drog vi vidare till 49 Grove, tack gode gud! Det ligger i en källarlokal på Grove St och Bleecker nere i West Village. Det är ganska litet och lågt till tak och ger känslan av att vara på en hemlig underground klubb med hög klass. Definitivt värt att kolla in om man, som jag, gillar mixen av hiphop/rnb/house. 

Kvällen avslutades bra och jag stod på mina Jeffrey Campbells hela kvällen. En STOR eloge till mig själv. 





Topp: Forever21
Kjol: H&M
Skor: Jeffrey Campbell
Väska: Marc Jacobs
Smycken: Pandora


2 kommentarer: