2012-09-04

Hudson, Veranda, PIZZA!

Nu är jag snart in time, hurray! Efter middagen i lördags åkte vi till Hudson Terrace (46th street, between 11 and 12th ave) för att fira Dannielle på tjugoårsdagen. Grattis Dannielle!! Efter lite dans, lek (host) och champagne åkte jag och Elin till Veranda. Detta kan ha varit en av de bästa kvällarna i hela mitt liv. Jag hade det så himlans bra! Jag vet inte om det var för att alla andra var så stela som det kändes som att jag hade så kul, eller om det helt enkelt bara var en fantastisk kväll. Jag tror, och hoppas, på det senare. Jag älskar mina nya vänner här och kan inte förstå hur jag ska skilja mig ifrån dem om några få månader. 110 dagar kvar nu... Jag och Elin prickade för övrigt in den bästaste, godaste pizzan ever på vägen hem. Vårat mission är att hitta den igen för det var perfekt!






1 kommentar:

  1. Ni är så sjuukt snygga måste jag börja med att säga! Sen wow, klänningen var ju jättefin :D
    Saknar er!

    SvaraRadera