2012-03-09

Scennostalgi.

Jag fick ett sjukt ryck här om dagen.. eller var det idag? Jag vill bara stå på scen och dansa och sjunga och spela. Å vad jag vill. Idag när Charlie sov (i ca tjugo minuter) stod jag nere i solen och dansade gärnet. Jag vet, det är helt absurt, men jag har så mycket inom mig och jag har alltid uttryckt det genom dans, sång och teater. Nu är det som att jag spricker! Jag måste få uttrtcka mig estetiskt. Det är sådan jag är. Imorgon eller på måndag ska jag kolla upp sångskolan jag hittat. Då kanske jag får utlopp för mina känslor och kan tagga ner lite. Just för att jag håller allt inne har jag förvandlats till ett energimonster som exploderar lite då och då... Det är nog därför jag bloggar så mycket. Jag behöver vara kreativ! HJÄLP MIG!







Bilder från RENT i trean. SAKNAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar