2012-03-25

Fönstertitt.

Jag tänker inte ens be om ursäkt för att jag varit dålig, jag låtsas som det inte har hänt istället. Denna lördag tillbringades med Margaux i Long Branch, NJ. Vi åt god sushi lunch och tittade i alla de fina butikerna nere i Pier Village. Jag vill ha så mycket! Jag bara älskar vårens mode med pasteller, rosa och orange. Precis min stil så nu kan jag verkligen gå loss. Det kommer jag göra också, när mamma är här... Jag köpte ingenting idag, däremot spanade jag in en superfin vintageväska från Dooney and Burke för bara 45 dollar. Kanske blir den min senare i veckan, jag ska tänka på det. Jag hittade den i en second hand butik i Fair Haven och det var kärlek vid första ögonkastet. Föll även för en supergammal Burberry väska. Den var rätt stor och fyrkantig i kassmodell, vintage såklart. Den kostade 250 dollar och vill bo hos mig. En vacker dag kanske... 
Margaux med kanske inte det vackraste plagget idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar