2012-03-20

Svar på tal.

Lite frågor jag fått under året... Dags att svara kanske!


Bilderna i "Last friday morning" är INTE från Empire State Building. De är tagna nere vid Wall Street på Two Golden Street. Anledningen till att jag lägger upp bilder därifrån är för att jag har flera vänner som bor där. Bland andra killen som skrivit "Airplanes". Jag vet att det är förvirrande, men det kommer falla på plats :)

Skinnbyxorna från "Outfiiit" är från H&M, halsbandet och toppen vet jag inte, de är lånade, fjäderörhänget är från en liten butik här i Jersey, det andra från Snö, skorna är från Coconuts.

Den rosa Marc Jcobs ringen med diamanter är från Marc by Marc Jacobs butik på Bleecker Street här i NYC.

Varför heter min bil "party-kuken"? Jag vet inte den exakta anledningen. Ebba som var här innan har nog med det att göra. Jag vill egentligen inte veta, hur mycket roligare är det att namnet bara kommer gå i arv och i arv och i arv... ;)

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Allt bra hos dig idag?
    Delta gärna i min tävling på sidan om du vill
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Tack för svar. skulle gärna ta mig ett åk i party-kuken! Kicki

    SvaraRadera