2012-03-25

Hunger Games.

Jag vet inte om jag är den enda som inte hört talas om Hunger Games, Hungerspelen på svenska. Det är en bok som nu blivit film. Jag och Moa hade inte mycket att göra i fredags efter att vi köttat på gymmet så vi bestämde oss för att se den. Å vad jag älskar att gå på bio haha! Liam Hemsworth är med i den så jag tänkte att det kunde vara roligt. Hade sett reklam för den och hört mycket om den på TV men aldrig riktigt lyssnat, det enda jag hade koll på var att Jennifer Lawrence fått rollen före Kristen Stewart och att det blivit massa rabalder om att hon fått rollen för att hon är blond, Katniss är ju brunett  i böckerna...hade inga förväntningar direkt. Tji fick jag! Den var verkligen superbra. Nej, alltså dundermegabra! Jag satt som lamslagen i min biostol och glömde efter ca fyrtio minuter bort att jag höll på att kissa på mig. SÅ bra var den. Jag blev rörd, glad och rädd... Salig blandning. Rekommenderas!


Jag störde mig inte ens på att min hunk knappt var med... BRA BETYG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar