2012-03-27

Trött tjej.

Idag jobbade jag två timmar längre än vanligt... igen. Jag började dagen kl 6 med att höra Charlies skrik. Mysigt nog lyfte jag in honom till min säng där han somnade om på min axel, sedan vaknade han igen och klättrade upp och lade sig på mig med huvudet på min bröstkorg och kroppen på min mage, där tyckte han att han låg bra och somnade om. Det var riktigt mysigt! Efter jobbet åkte jag på kamerajakt med tjejerna och hittade den jag vill ha, en Nikon S8200 typ... eller kanske inte, men något sådant. Sandra och Josefines värdpappa Paul hade fotbollsmatch så vi åkte dit för att titta. Jag såg väl kanske tjugo minuter men det räckte, jag fattar ingenting haha! Nu är jag uuutmattad och ska bara sova... Godnatt fina!

Huliganminerna på!
Mina fina rara änglar... Ni finns i hjärtat. 
Massa Kärlek!
Josefine, Johanna, Sandra och jag på matchen.
A jag skulle inte tveka att sätta henne iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar