2012-03-13

Löördag dag.

Lite helginfo... På fredagen lagade jag, Moa och Johanna supergod middag som sagt. Tyvärr la kameran av så ni får föreställa er hur mumsigt det såg ut. Sedan var det då lördag. Jag och Johanna skulle ta 9 bussen in, men vi lyckades missa den, ännu en gång, så vi fick fördriva två timmar i väntan på bussen, som RMK säger.. men något gott kommer ur allt. Jag köpte ett par skot jag suktat efter ett tag. Ingen kamera tyvärr, men ni kommer se dem på många sommarbilder. Jag lovar!

Väl inne i NY besökte vi Marc Jacobs, där jag köpte en ring och en liten hemlig souvenir, Sockerbit, mums med godis, och VS innan vi begav oss till NY Comedy Club. Yes, det var komedi för heela slanten. Roligt var det och liite dragen blev man på de två malibudrinkarna... Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar