2012-12-04

Washington D.C

För tre veckor sedan var Ana, Nathalie, Alex och jag nere i Washington D.C. Jag har så svårt att släppa NYC så jag har varit där varje chans jag har fått, men eftersom jag bor så nära D.C (fyra timmar) har det varit ett måste för mig att åka dit. Så vi åkte direkt från NYC till D.C kl 7 på morgonen, riktigt härligt! Vi hade tur för Alex körde oss, det är så mycket roligare att se allt när man har bil, att sitta på en buss blir inte riktigt samma sak. Vi åkte via Delaware och Maryland, som jag blev helt förälskad i. Maryland var sjukt vackert med mycket broar och vatten. Jag lärde mig att det är den rikaste delstaten. New Jersey är tydligen också i topp, bra att jag lär mig det nu! Väl i D.C såg vi allt man ska se utomhus. Känslan där är helt annorlunda i NYC, det var lugnt och folk kändes väldigt normala, vilket de INTE är i New York. 


2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt :) jättefina bilder och vad fin du är :)
    puss

    SvaraRadera
  2. Älska Dc! Vacker stad! /joanna

    SvaraRadera