2012-11-22

Happy 21st Birthday!

 Mitt i stormens kaos hände det någonting mycket viktigt, jag fyllde år. Det var lite dålig tajming då hela tunnelbanesystemet i NYC låg under vatten och hela downtown Manhattan var strömlöst och mycket svart. Det trotsade oss dock INTE! Natten till den tredje november var jag, älskade SANDRA. Elin och Ana ute och firade stora mig. Mitt pappers id blev sönderrivet och HELA Manhattan fick förklarat för sig att jag fyllde år... Vi gick till Hudson Terrace med snälla Giancarlo som trotsade mörkret han också. Vi hade en toppenkväll och jag kommer aldrig glömma den!! På lördagen firade vi med att köpa martinis på Empire Hotel, jag insåg att jag borde bo där. I takvåningen. Kanske i nästa liv. På natten firade vi med Steve på Veranda. Hela helgen var riktigt bra och jag kommer alltid minnas min 21års helg.




1 kommentar:

  1. Vad bra att du hade kul :D men hur lyckades du komma in till manhattan om det var översvämning?
    Puss

    SvaraRadera