2012-12-04

Juletider.

Hej bloggen, Rebecca heter jag och jag glömmer bort dig, förlåt. Igår tog Nathalie och jag en tripp till IKEA i Elizabeth och inhandlade lite smått och gott inför julen. Vi skjutsade hennes värdbarn dit så vi passade på att inhandla lite pepparkakor,  pepparkakshus, julmust mm. Det är så mysigt på IKEA! Sådan svensk känsla överallt. Men jag måste säga att denna IKEA inte var den bästa. Ganska liten och ändå lite amerikansk, den i Brooklyn är mycket bättre. Men den svenska maten smakade riktigt bra! Självklart glömde jag allt jag handlat i Nathalies bil, men jag visar så fort jag kan!



3 kommentarer:

  1. Woho! Värsta snygga bloggen ;) ses snart! <3 / Sara och Elton :)

    SvaraRadera
  2. MEN GULLE, TACK! Hur fin är inte du! Vackra rara underbara! Njut av sista tiden där borta nu så ses vi i jul hoppas jag! STOR KRAM! /Emelie

    SvaraRadera
  3. Åh Ikea, jag förstår nu vad du menar med att det är mysigt och gott på Ikea, måste också leta upp en Ikea snart :)
    man tröttnar liksom på nudlar och ris efter ett tag ;)
    saknar dig snygging <3

    SvaraRadera