2012-12-06

Last Friday Night.

KALAAAS! I fredags firades min fina vän Peter som fyllde år i måndags. Jag och Sofia, min nyfunna vän åkte hem till Peter och Patrick på 31th och 6th. De bor så sjukt fint, jag kommer aldrig komma över deras lägenhet. När vi kom dit träffade jag några kompisar utanför som skulle till WIP nere i South Village. Det är en källarklubb med mysig känsla och lagom stort dansgolv. Eftersom att vi alltid har bord är det viktigt att dessa är lite privata iaf så att man slipper känna sig alldeles inträngd, på WIP är borden bra och de har soffor runt dem så man får lite privat känsla. Jag ville också dit, men framför allt ville jag fira Peter. Som tur var skulle Peter och alla andra uppe hos honom också dit så jag fick precis som jag ville. LYX! Jag gillar WIP så jag blev superglad och jag var sjukt taggad så det kunde inte bli bättre. Väl på WIP blev jag positivt överraskad. Jag visste att GC skulle vara där med Rob men att Steve också var där gjorde det hela perfekt! Alla som betyder något för mig var i stort sätt på WIP. Tyvärr kunde Nathalie inte komma för hon var tvungen att jobba. . Kvällen spårade ur totalt och jag hade så sjukt roligt som man kan ha det. En lyckad kväll helt enkelt. Kärleken till staden och mina vänner här är alldeles för övervälmande just nu. Men det är bara att njuta av de sista dagarna. 

1 kommentar:

  1. vad glad jag blir att du har kul och njuter sista tiden! limo ride lyxigt :D

    SvaraRadera