2012-02-26

Söndag.

Nu är jag hemma igen efter ett dygn på Manhattan. Jag hade det helt underbart roligt! Sandra och Johanna kom hem från Miami igår (lördag) morse och mötte mig och Moa i NYC. Linda mötte upp oss och vi fick höra allt om tjejernas resa - avundsjuk så det bara sprakar om det, men jag unnar dem det bästa, alltid! Vi gick till Hudson Terrace på kvällen och rockade sönder stället. Jag drack ingenting förutom tre klunkar malibu cola vid 11 men jag var så sjukt taggad så det kändes som att jag svävade på moln. Så roligt som jag hade det igår har jag inte haft på lääänge! Jag har inga bilder, men Moa kommer över ikväll och då ska jag ta lite från henne, plus att Linda ska skicka asap. Ni måste se bilderna, det verkligen syns hur kul det var!

Ikväll är det Oscars, wiihoo! Det ska vi alla tjejer kolla på hemma i mitt slott. Håller er uppdaterade!

Johanna, Victoria, Linda och Moa på Hudson Terrace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar