2012-02-15

Central Park.

Hej alla hemma i Sverige. Rebecca har idag anställt mig Julia för att skriva i hennes blogg medan hon är i duschen, jag jobbar dock gratis. Som ni kan se på bilderna befinner vi oss i SVINKALLA (enligt Mig, Julia) New York.Vi promenerade runt i Central Park, Rebbecca gjorde ett försök att mata ankorna. Vilket iof gick ganska bra, men hon blev rädd  FÖR ANKOR. Vi hade oxå planer på att åka skridskor, men de vi hann inte.. Det var nog tur för min rumpa.

Saknas dock bildbevis, men vi flydde de blåsiga kalla gatorna i New York för att mysa inne i en teatersalong för att se RENT.. SWEEET... Både jag och Rebecca blev förälskade i en äldre ganska ful man som kunde sjunga som en gud. Försökte komma på olika trick för att kidnappa honom but as far as i know he's still in New York- han hette collins! 


God natt där hemma i Sverige
Julia









1 kommentar:

  1. Åh vad roligt med bilder och en gästbloggerska ;)
    Hälsa Julia och hoppas ni har det awsome <3

    SvaraRadera