2012-02-17

RENT!

RENT RENT RENT RENT RENT, WE'RE NOT GONNA PAY RENT. CAUSE EVERYTHING IS REEENT!
Bam sa det och så hade jag sett RENT på Broadway. En dröm faktiskt som uppfylldes i söndags med Julia på Manhattan. Jag måste tacka för sällskapet sköna böna! Men musikalen - det var helt otroligt. Jag ville inte gå därifrån! Musiken var helt underbart bra, som jag iofs redan visste, och efter att ha knarkat "RENT live on Broadway" DVD:n i sex månader i skolan så tror man att man har koll på det mesta, men jag kunde inte bestämma var jag skulle titta eller vem jag skulle lyssna på osv. Helt Perfekt var det! Tyvärr var Maureen inte direkt som jag ville, men Julia tyckte inte heller att Mark var som hon tänkt, man har ju sin älskade roll varmt om hjärtat! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar