2012-02-06

Lördag.

På lördag förmiddag åkte jag och Johanna in till Manhattan och mötte först upp Moa, sen Sandra och Linda.  Men innan dess hann vi posa lite framför isrinken och köpa nya solglasögon.



Perfekta Valentine´s day korten kunde man ha tagit här... Men det är roligare att bara go crazy. Kan ni hitta Moa på den översta bilden? Jag och Johanna försökte få till det där Tyyra-fotot... gick sådär va!

             


Sen var det lunch för vissa av oss så varför inte passa på att dela med sig av sitt bästa puppy-eyes ansikte? Min favorit är Sandras crazy eyes.




Naturligt ska det vara!
Sen begav vi oss till Times Square för att spika kvällens första event - Phantom of the Opera på Broadway. Äntligen!

Snyggt J!

2 kommentarer:

  1. Åh va jag har längtat efter uppdatering! Mysigt du verkar ha de :) är jätte avis!! <3 sara

    SvaraRadera
  2. Men jag vill ju sa garna synas pa times square....// "J"

    SvaraRadera