2012-06-05

Fredag 1 juni.

Helgen började ju toppen. Jag backade nämligen in i vår stora vita bil med min lilla Kia så att båda bilarna måste in på lagning. Självrisken är $1000 så där försvann ju min semester och därmed mitt liv. Jag åkte med tungt hjärta in till Manhattan med Moa och festade bort alla sorger. Vi började med förfest hos Jeremy, på TWO GOLD STREET. Det var roligt att träffa killarna igen, men även lite stelt eftersom att jag verkligen har dissat dem i flera månader. Vi var dock bara där en snabbis innan vi tog oss upp till Griffin. Det var väldigt tomt när vi först kom dit, men sedan blev det nog en del folk om jag minns rätt. Roligt var det iaf! Kvällen avslutades på Veranda där jag helt oväntat sprang in i en gammal kollega från kyrkan, say what?! Otippat, otroligt men å så roligt! Puss på lilla Amanda!




Bra hår... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar