2012-05-24

Idol.

Efter jobbet idag åkte jag till gymmet och köttde sönder (hm, hur säger jag det på engelska..). Så sjukt skönt var det att känna svetten rinna och hur musklerna arbetade ordentligt. Jag har inte varit på gymmet på några dagar då det har varit så fint väder att jag inte velat vara innomhus, därför kändes det extra bra ikväll. Efter gymmet åkte jag till Ewa och tittade på idol finalen. Ni i Sverige vet inget om det antar jag så jag ska spara er tid genom att inte säga någonting om det haha. ONSDAG KVÄLL FOLKET! Jag riktigt känner hur helgen är nära. Jag är ledig på fredag så min helg är verkligen bara runt hörnet. Wihoo!!


After work today I went to the gym and almost killed myself. Gosh! I haven't been there in a week or so, it was really nice to get to work out for real. I like taking walks and stuff, but there's nothing like pushing yourself to the edge on the gym. I'm psyko I know! After that I went to Ewa's place to watch the Idol finally. Of course Philip Philips won, even though I rooted for Jessica. Ewa was so happy since she has this crush on him, lol. Whatevs, it's WEDNESDAY NIGHT PEOPLE! What does that mean? Almost weekeeeeend! WOOP!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar