2010-04-11

Mysfika, party och fotboll

När jag blivit avsläppt på Fridhemsplan var det att träffa grabbarna som gällde, dvs mina älsklingar! Det vart en varsin cola på cafe Belmundo, tydligen vårt nya hang-out, som gällde. Som alla lyckades påpeka, minst en gång, kostade en cola där mer än vad en back cola kostar på Lidl... nåt nytt ska man lära sig varje dag! Supermysigt!

Sen träffade jag Becca, Sofia och Julia och åkte till Mälarhöjden och festade loss! Tog 8 tåget hem (i morse) och sov till tre. Riktigt härlig dag!


Jag hann faktiskt sola i 20 minuter innan El Clasico (det var för Samirs skull, vill inte göra nån besviken och jag ska vara brun på studenten!!)... Riktigt synd att Real inte hade bra spel idag.. Men vi tar de nästa gång!!



Önskar att du vore här med mig Sara. Jag har inte fått ditt brev än, men jag väntar otåligt på det. Självklart ska du och jag åka till Indien tillsammans.... självklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar